Σάββατο 16 Ιουλίου 2016

Αποχαιρέτησε τον Εθνικό ο Βασιλόπουλος




Την οριστική του αποχώρηση από το δυναμικό του Εθνικού ανακοίνωσε ο Φώτης Βασιλόπουλος μέσω των social media, επισημαίνοντας πως αυτή ήταν μια εξέλιξη η οποία δεν βρισκόταν στα σχέδιά του.

Ο έμπειρος γκαρντ, μοίρασε ευχαριστήρια και ευχήθηκε στο μέλλον ο δρόμος του να συναντηθεί ξανά με αυτόν του Εθνικού.

Αναλυτικά όσα έγραψε στο facebook:

«Πέρασε μόνο ένας χρόνος, αλλά δεν θεωρώ τον εαυτό του περαστικό από τον Εθνικό. Η σχέση μου με την ομάδα και τον κόσμο της είναι παλιά, κάποιοι το ξέρουν καλά. Είχα άλλα όνειρα, ήθελα να πάμε όλοι μαζί στην Α1… Ακόμα και τώρα το όνειρο της ανόδου δεν έχει σβήσει, μακάρι σε λίγες ημέρες να έρθουν τα ευχάριστα νέα.

Θα ήθελα να μείνω για πολλά χρόνια εδώ, γι αυτό ήρθα άλλωστε. Αυτό δεν θα γίνει, για διαφορους λογους που αν συζητηθουν θα κάνουν κακό στην ομάδα .

Κρατάω τις πολλές καλές στιγμές, δεν θα ξεχάσω όμως και τις άσχημες. Μπορούσαμε και καλύτερα, αλλά θεωρώ ότι δεν είχαμε όλοι στην ομάδα τον ίδιο στόχο. Κάτι που επιβεβαιώνεται τις τελευταίες μέρες. Εδωσα και την ψυχή μου για τον Εθνικό, αποχωρώ ήσυχος με τη συνείδησή μου, δίχως αυτό να σημαίνει ότι δεν έκανα τα δικά μου λάθη.

Κάπου εδώ το μικρό αυτό ταξίδι μου στον Εθνικό έφτασε στο τέλος του και θέλω να ευχαριστήσω τον Βασίλη Δέρβο τον Δημήτρη Καραφαντή και τον Σπύρο που με εμπιστεύτηκαν και ποτέ τους δεν με πούλησαν. Θα είναι πάντα φίλοι μου. Ευχαριστώ και τον κόσμο της ομάδας που ποτέ δεν μας εγκατέλειψε. Τους πικράναμε στο τέλος και ζητάω συγνώμη γι αυτό. Δεν θα αργήσει η στιγμή που το χαμόγελο θα επιστρέψει γιατί το αξίζουν και το αξίζει και η Εθνικάρα.

Αυτά. Καλή συνέχεια. Θέλω να πιστεύω ότι δεν υπάρχει αντίο στο δρόμο μας, απλά πρόκειται για μια στιγμή χωρισμού. Εις το επανιδείν».

Πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου