Σάββατο 9 Ιουλίου 2016

«Σπίτι μου ο Εθνικός»





Η Κέλλυ Μπίσμπα ανανέωσε με τον Εθνικός και έτσι τη νέα σεζόν θα συνεχίζει να αγωνίζεται με το κυανόλευκο σκουφάκι. Το Ethnikos14 μίλησε με την Μπίσμπα και σας μεταφέρει τις πρώτες της δηλώσεις μετά την ανανέωση της με τον Εθνικό.

Αναλυτικά οι δηλώσεις της Μπίσμπα:


Πως ήρθε η συμφωνία με τον Εθνικό;

«Η συμφωνία ήρθε με τους εξαιρετικούς ανθρώπους της Διοίκησης, τον Γιάννη Μιχαλόπουλο σε πολύ φιλικό κλίμα!»



Πως είναι για σένα να αγωνίζεσαι στον Εθνικό και τι κλίμα υπάρχει στην ομάδα;

«Για μένα ο Εθνικός είναι η ομάδα μου, το σπίτι μου. Οι περισσότερες μεγάλες στιγμές μου είναι με τον Εθνικό. Ήμουν παιδί 15 χρονών όταν αγωνίστηκα για πρώτη φορά με το σκουφάκι του Εθνικού οπότε έχω μεγάλα αισθήματα για την ομάδα. Το κλίμα είναι εξαιρετικό από τον προπονητή τον κ. Τσόκα, τα κορίτσια που αγωνίζονται και την Διοίκηση που είναι μία γροθιά.»



Ένα σχόλιο για την περσινή σεζόν και την συνέχεια:

«Η περσινή σεζόν θεωρώ ότι ήταν επιτυχημένη και στις λεπτομέρειες θα είχαμε φτάσει και στο μετάλλιο. Χωρίς πολλά λόγια και με πολλή δουλειά ας χτίσουμε την ομάδα που θα αγωνίζεται και θα βάζει ως στόχο πάντα την διάκριση που αξίζει στο όνομα του Εθνικού!

Τέλος να ευχηθώ καλή δύναμη στην καινούργια Διοίκηση και την Πρόεδρο κα Ιωαννίδου!»


Πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου