Παρασκευή 10 Νοεμβρίου 2017

Γιατί είμαι ΕΘΝΙΚΟΣ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




Κάπου είδα για ατυχίες κλήρωσης
Για να μην ξεχνιόμαστε
ΕΘΝΙΚΟΙ είμαστε "λίγοι"κι "εκλεκτοί"
ΘΑ ΣΕΒΕΣΤΕΕΕΕΕΕ
Γιατί είμαι ΕΘΝΙΚΟΣ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Πάμε λοιπόν να θυμηθούμε, γιατί πολλές φορές η αλήθεια είναι πως το ξεχνάμε, γιατί είμαστε ΕΘΝΙΚΟΙ . Με αλήθειες και λίγη... δόση χιούμορ.
Είμαι ΕΘΝΙΚΟΣ .
Γιατί τότε στις δεκαετίες του '60 εκεί είχε ο πατέρας μου πιο πολλούς φίλους.
Γιατί μου άρεσαν πολύ τα χρώματα της ομάδας.
Γιατί μου άρεσε που σε ένα δημοτικό 600 παιδιών ήμουν ο-η μόνος-η ΕΘΝΙΚΟΣ
Γιατί μπορούσα να κάθομαι πίσω από το τέρμα και να μαζεύω τις μπάλες δίπλα στους αγαπημένους μου παίκτες.
Γιατί έμαθα ότι ήταν η πιο ιστορική ομάδα της Ελλάδας.
Γιατί μεγαλώνοντας κατάλαβα τι αντιπροσώπευε αυτή η ομάδα.
Γιατί πάντα πήγαινε κόντρα στο κατεστημένο που τόσο σιχαινόμουν.
Γιατί όσο πιο πολύ πλήρωνε αυτή την κόντρα τόσο πιο πολύ τον αγαπούσα.
Γιατί όσες φορές κι αν τον λύγισαν γρήγορα ξανασηκώθηκε.
Γιατί έτσι έμαθα την έννοια της διαφορετικότητας.
Γιατί πολλοί από τους καλύτερους παίκτες της χώρας βγήκαν από αυτή την ομάδα.
Γιατί όσους κι αν μας έκλεβαν πάντα βγάζαμε καινούριους.
Γιατί δεν με νοιάζει αν θα τη δω να παίρνει ποτέ πρωτάθλημα.
Γιατί πάντα θα έχω ένα λόγο να γκρινιάζω.
Γιατί ποτέ δεν μπορείς να είσαι σίγουρος αν θα κερδίσεις η θα χάσεις.
Γιατί το τελευταίο δεκάλεπτο κάθε αγώνα μας μοιάζει με βιβλίο του Στίβεν Κινγκ.
Γιατί μπορεί να τσακωθείς με το διπλανό σου στην εξέδρα απλά γιατί ένας παίκτης έδεσε στραβά τα κορδόνια του.
Γιατί όπου κι αν βρεις ΕΘΝΙΚΟ γίνεται αμέσως φίλος σου.
Γιατί θεωρούμε ότι μόνο εμείς έχουμε δικαίωμα να βρίζουμε τους παίκτες της ομάδας μας.
Γιατί αντίθετα με τους άλλους πιστεύουμε ότι η ομάδα μας είναι μεγάλη, ίσως γιατί πράγματι είναι.
Γιατί μόνο οι επιτυχίες της ομάδας μας είναι εκατό τα εκατό άξιες.
Γιατί μόνο εμείς έχουμε κάνει την “υπέρβαση” αυτοσκοπό χωρίς να τη θέλει ουσιαστικά κανένας.
Γιατί ποτέ κανείς από ΕΘΝΙΚΟΣ δεν θα γίνει άλλη ομάδα.
Γιατί πιστεύουμε ότι είμαστε η μόνη ομάδα που θα έπαιζαν τζάμπα οι μεγαλύτεροι παίκτες του κόσμου.
Γιατί ένας ΕΘΝΙΚΟΣ ξέρει πάντα τα οικονομικά, προπονητικά και αγωνιστικά θέματα της ομάδας καλύτερα από οποιονδήποτε άλλον ακόμη και ΕΘΝΙΚΟ.
Γιατί μόνο ο ΕΘΝΙΚΟΣ μπορεί να αντέξει την τρέλα μας και μόνο η τρέλα μας μπορεί να αντέξει τον ΕΘΝΙΚΟ.
Γιατί άσχετα με όλα τα άλλα, για εμάς η ομάδα, ο πρόεδρος και ο προπονητής θα είναι πάντα οι καλύτεροι.
Γιατί…γιατί…γιατί…
ΓΙΑΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ Ο ΓΙΑΝΝΑΡΟΣ Ο ΕΘΝΙΚΑΡΑΣ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Γιατί πάνω από όλα Ο ΕΘΝΙΚΟΣ ΕΙΝΑΙ ΙΔΕΑ…


Πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου