Τρίτη 8 Ιουλίου 2014

Ο Γιάννης Κόχειλας αποκαλύπτει στο WaterPoloLive τους λόγους που «ψήφισε» Εθνικό

Ο Γιάννης Κόχειλας αποκαλύπτει στο WaterPoloLive τους λόγους που «ψήφισε» Εθνικό


Ο έμπειρος περιφερειακός, Γιάννης Κόχειλας, επέστρεψε στον Εθνικό από τον οποίο ξεκίνησε την καριέρα του κι εξηγεί στο WaterPoloLive τους λόγους για τους οποίους υπέγραψε συμβόλαιο με τον «αυτοκράτορα».



- Γιάννη άλλαξες σελίδα στην καριέρα σου… Πώς πήρες αυτήν την απόφαση;

«Υπέγραψα μονοετές συμβόλαιο με τον Εθνικό, αλλά θέλω να ξεκαθαρίσω κάτι. Είμαι πλήρως ικανοποιημένος από τα όσα έζησα στον ΠΑΟΚ, από τον προπονητή μου Παναγιώτη Βέργο, από τον μάνατζερ της ομάδας Τάσο Πετρίδη, από τους συμπαίκτες μου, ήμασταν όλοι μια οικογένεια κι η διοίκηση ήταν απολύτως συνεπής μαζί μας, μας πλήρωσε στην ώρα κάτι που δε συμβαίνει πλέον. Ομως επειδή δουλεύω και στο τελωνείο στην Αθήνα, δεν μπορούσα να συνεχίσω τα «πάνε – έλα« Αθήνα – Θεσσαλονίκη. Επίσης θέλω να πάρω και το πτυχίο μου (Δημόσια Διοίκηση) στο Πάντειο, επομένως ήταν αναγκαίο να παίξω σε σύλλογο της Αθήνας».

- Και κάπως έτσι ήρθε η πρόταση από τους ανθρώπους του Εθνικού;

«Ναι και την δέχτηκα αμέσως, γιατί πρόκειται για μια αξιόπιστη διοίκηση. Ο, τι σου λένε, αυτά γίνονται κι αυτό παίζει ρόλο πλέον στον χώρο μας. Επιπροσθέτως επέστρεψα στην ομάδα από την οποία ξεκίνησα το πόλο κι έπαιξα σε αυτήν για πρώτη φορά στην Α1. Μετά ήρθε το Π. Φάληρο, ο Ολυμπιακός, ο Παναθηναϊκός, η Χίος, ο ΠΑΟΚ».

- Ο Εθνικός, αν δεν κάνω λάθος, είναι κι η ομάδα που υποστηρίζεις;

«Ετσι, έτσι… Είμαι Εθνικός και δεν το έκρυψα ποτέ αυτό σητν καριέρα μου, ήταν όνειρό μου να επιστρέψω στο σπίτι μου. Χωρίς, βέβαια, να σημαίνει αυτό ότι στις ομάδες που αγωνίστηκαν δεν ήμουν 100% συγκεντρωμένος για το συμφέρον τους και τα καλά αποτελέσματα. Πάντως ρόλο στην απόφασή μου έπαιξε κι ότι οι άνθρωποι της ομάδας έδειξαν πώς με θέλουν πολύ και με προσέγγισαν με πολύ όμορφο τρόπο».

- Ποιος θα είναι ο φετινός σας στόχος;

«Καταρχάς να είμαστε ανταγωνιστικοί κι αφού γυρίσουν κι άλλα παιδιά που έμαθαν πόλο στον Εθνικό και μετά αποχώρησαν, να κάνε ό, τι καλύτερο μπορούμε στο πρωτάθλημα».



waterpololive.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου