Τετάρτη 10 Σεπτεμβρίου 2014

Δέρβος: «Να ξανακουστεί το όνομα του Εθνικού»

Δέρβος: «Να ξανακουστεί το όνομα του Εθνικού»



Η νέα σεζόν θα βρει τον Εθνικό να αγωνίζεται στην Α2 και ο Βασίλης Δέρβος έχει βάλει πολλά περισσότερα από μερικά λιθαράκια για την επιτυχημένη πορεία των «μπλε» τα τελευταία χρόνια.

Ο ισχυρός άνδρας των Πειραιωτών θυμήθηκε το ταξίδι της ομάδας του από τα παρκέ της ΕΣΚΑΝΑ στη δεύτερη τη τάξει Εθνική Κατηγορία μην παραλείποντας να αναγνωρίσει την συμβολή των συνεργατών του σε αυτό, ενώ κρατώντας πάντα χαμηλό προφίλ εγγυάται με την παρουσία του και για τις μελλοντικές επιτυχίες των «μπλε».

Ο Εθνικός ετοιμάζεται για την παρθενική του συμμετοχή στην Α2 και αν αυτή πριν από κάποια χρόνια έμοιαζε μακρινή για τους φίλους του, ο Βασίλης Δέρβος παραδέχθηκε στο Superbasket.gr πως «υπήρχε στο πίσω μέρος του μυαλού μου», ενώ στη συνέχεια θυμήθηκε πως «όταν ανέλαβα τέλος Ιουνίου με αρχές του Ιουλίου του 2010 η ομάδα ήταν σε πολύ δύσκολη κατάσταση, καθώς προερχόταν από μία ατυχή σεζόν. Οταν ανέλαβα, θέλησα να «σώσω» την χρόνια. Θέλαμε η ομάδα να συμμετάσχει στην Α’ ΕΣΚΑΝΑ έχοντας μία αξιοπρεπή παρουσία. Το καταφέραμε κι επειδή είμαι φιλόδοξος και δεν μου αρέσει η ομάδα μου να είναι σε μια κατηγορία απλά για να συμμετέχει σε αυτή, οπότε βάλαμε πλώρη για κάτι καλύτερο. Θυμίζω πως πριν από δύο χρόνια τέτοια εποχή η ομάδα ήταν στην Α’ ΕΣΚΑΝΑ. Τώρα, όμως, είμαστε στην Α2».

Επίσης, ο ισχυρός άνδρας των «μπλε» τόνισε πως «είμαι Εθνικός από μικρό παιδί. Δεν μπορώ να πω πως ήμουν φίλος του μπάσκετ. Το παρακολουθούσα όμως και όταν μου ζητήθηκε από το σωματείο να βοηθήσω, το έκανα με χαρά. Βαδίζουμε μαζί και όπου φτάσουμε. Οι εποχές είναι δύσκολες και δεν ξέρεις τι γίνεται από τη μία στιγμή στην άλλη».

Οσοι έχουν συνεργαστεί με τον Βασίλη Δέρβο έχουν να πουν τα καλύτερα λόγια, καθώς φροντίζει στον Εθνικό να λειτουργούν όλα… ρολόι: «Αυτή είναι η φιλοσοφία η δική μου, αλλά και των συνεργατών μου. Δεν μπορείς να είσαι μόνος σου. Χρειάζεσαι βοήθεια και από άλλους ανθρώπους. Η συμβολή πρωτίστως του πρόεδρου της διοικούσας επιτροπής, Δημήτρη Καραφαντή που είναι η ψυχή της ομάδας και του αντιπρόεδρου, Μάνου Παγώνη είναι πολύ σημαντική, όπως και των υπόλοιπων συνεργατών μου. Υπάρχει ένας στρατός από πίσω μου και όλοι συμβάλλουν για να βρισκόμαστε εδώ όπου είμαστε. Με χαροποιεί πάρα πολύ το γεγονός πως όποιος παίκτης ή προπονητής ή μάνατζερ έχω συνεργαστεί, έχει να πει μόνο καλά λόγια. Ακόμα κι αν αποτελούν παρελθόν από την ομάδα, όταν συναντιόμαστε κοιταζόμαστε στα μάτια. Αυτό είναι πολύ σημαντικό, διότι δεν θα ήθελα να με κοιτούν και να έχουν να μου καταλογίσουν κάτι. Αυτό είναι μια ηθική επιβράβευση και κάτι που με κάνει πολύ χαρούμενο».

Δέρβος και Καραφαντής


Ο Βασίλης Δέρβος και ο Δημήτρης Καραφαντής

Ο Εθνικός έχει μπροστά του πλέον την πρόκληση της Α2; Θα είναι έτοιμος και ποιος άραγε είναι ο στόχος του για τη νέα σεζόν; «Πλέον είμαστε στην Α2. Είναι μεγάλη η χαρά μας. Στόχος μας είναι να το διασκεδάσουμε όσο περισσότερο γίνεται. Θέλουμε να ξανακουστεί το όνομα του Εθνικού, ο οποίος τα τελευταία χρόνια είχε πολλές ατυχίες και δεν ακουγόταν όσο έπρεπε. Πιστεύω πως  με το μπάσκετ, το πόλο, το ποδόσφαιρο και το βόλεϊ το όνομα της ομάδας μας έχει αρχίσει να ακούγεται περισσότερο», είπε ο Βασίλης Δέρβος, ενώ κλείνοντας δεν γινόταν να μην αναφερθεί στους φιλάθλους της ομάδας του:

«Ο κόσμος του Εθνικού ήταν πάντα δίπλα μας και τον ευχαριστώ. Τον έχουμε ανάγκη και φέτος. Πέρσι μας βοήθησε πάρα πολύ σε όλα τα παιχνίδια, είτε ήταν εντός είτε εκτός.  Η παρουσία του στον αγώνα μπαράζ ήταν έντονη. Θέλουμε να είναι κοντά μας για να χαρεί με την ομάδα που έχουμε δημιουργήσει. Θέλουμε να είμαστε υγιείς για να χαρεί ο κόσμος την ομάδα».



superbasket.gr



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου