Κυριακή 24 Αυγούστου 2014

Στρακόσια: "Θα βοηθήσει ο Δημήτρης"





Η έλευση του Δημήτρη  Στρακόσια  στον  Εθνικό  φέρνει στις μνήμες όλων των φίλων της ομάδας τον Φώτη Στρακόσια.. Τον  σπουδαίο αυτό τερματοφύλακα που για δύο χρόνια,(1991-1993 )  αγωνίστηκε στους «Κυανόλευκους» με τον Εθνικό να είναι η πρώτη ομάδα ,καθώς είχαν προηγηθεί μόλις τρεις εμφανίσεις με τον ΠΑΣ, με την οποία έκανε γεμάτες χρονιές στην χώρα μας(33 συνολικά)..


Οπότε λοιπόν δεν υπάρχει καλύτερος άνθρωπος να περιγράψει το νέο μεταγραφικό απόκτημα της ομάδας…  «O Δημήτρης είναι ο μεγαλύτερος μου γιος  και αυτός που ακολούθησε τη συμβουλή μου  που είχα δώσει στα παιδιά μου να μην γίνουν τερματοφύλακες.. Ως γνωστόν ο Θωμάς πήγε στη Λάτσιο(αγωνίζεται στην ομάδα νέων). Αν και δεν μου αρέσει να μιλάω για τα παιδιά μου θέλω να πω ότι είμαι περήφανος και για τους δύο  και μιας και μιλάμε για τον Δημήτρη  μπορώ να πω ότι  είμαι πολύ χαρούμενος που θα αγωνιστεί στην ομάδα του Εθνικού.. Είναι ψηλός,1.94, τεχνίτης,  που πιστεύω  ότι έχει ακόμα πολλά περιθώρια βελτίωσης και μέσα από  την ομάδα μπορεί να βγάλει ακόμα σπουδαιότερα πράγματα. Γνωρίζω τον  προπονητή κύριο Χατζηαλέξη και του έχω εμπιστοσύνη ..
Οσο  για την καριέρα του Δημήτρη,  ο Φώτης Στρακόσια τόνισε: «Ξεκίνησε από τους μικρούς του Πανιωνίου  εν συνεχεία με ακολούθησε στον ΑΠΟΕΛ,από κει και πέρα έπαιξε στην Ολυμπικ Τιράνων και από κει και πέρα στην ομάδα της Χειμάρρας  που αποτελεί και τη γενετειρά μου.»

Για το ότι ακολούθησε τα χνάρια του  και πάει στον Εθνικό: «Όπως είπα ,μετά τα Γιάννενα που έκανα την πρώτη μου παρουσία στην Ελλάδα, ο Εθνικός ήταν  η ομάδα που έγινα γνωστός στο ευρύ ελληνικό κοινό και αυτό δεν θα το ξεχάσω ποτέ.. Εύχομαι η ομάδα να βρεί τον δρόμο της



ethnikos-fc.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου