Τρίτη 10 Σεπτεμβρίου 2013

Παυλάκης:Τιμή και περηφάνια η φανέλα του Εθνικού




Έχει καταντήσει συνήθεια μετά από κάθε μεταγραφή ο εκάστοτε ποδοσφαιριστής να μιλάει για …όνειρο του να φορέσει τη φανέλα αυτής και διάφορα τέτοια. Και είναι δεδομένο ότι  αρκετοί  τον κοιτάνε και με μισό μάτι..Στην περίπτωση του Μάκη Παυλάκη  και του Εθνικού –όμως-δεν μιλάμε απλά για μία μεταγραφή αλλά για όνειρο ζωής απόλυτα οικογενειακό.  Δείτε τις δηλώσεις του στο Εθνικός Tv...




Από ..Πάππου προς Πάππου  κρατάει η αγάπη για τον Εθνικό και το όνειρο ζωής Παππού-Πατέρα και όλης της οικογένειας ήταν ο μικρός Μάκης να φορέσει τη φανέλα της ομάδας που όλη η οικογένεια λατρεύει..Ο νεαρός τα λέει όλα στο Εθνικός tv.




Οι εντυπώσεις σου από τις πρώτες σου μερες στον Εθνικό?

Η ομάδα πατάει πάρα πολύ καλά φέτος και πιστεύω ότι έχουμε μια πολύ καλή ομάδα. Από την πλευρά μου είμαι πολύ χαρούμενος που αγωνίζομαι με την φανέλα του Εθνικού και ήθελα να έρθω στην ομάδα και ελπίζω να βοηθήσω και εγώ όσο μπορώ.

Πως αισθάνεσαι που φοράς την φανέλα του Εθνικού εστω και αν η ομαδα αγωνίζεται στο α’ τοπικό?

Η ομάδα πιστεύω ότι είναι περαστική από αυτές τις κατηγορίες.
Είναι τιμή μου να αγωνίζομαι στην ομάδα που έχει υπηρετήσει ο παππούς μου και όλη μου η οικογένεια. Η φανέλα είναι πολύ βαριά, ο εθνικός είναι από της πιο ιστορικές ομάδας της Ελλάδος και ελπίζω μέσα από σκληρή δουλειά και προπονήσεις να δώσω ότι καλύτερο μπορώ για να βοηθήσω από πλευρά μου και εγω την ομάδα.

Πως βλέπεις την ομάδα?

Είναι πάρα πολύ καλά, η ομάδα δεν εχει τραυματισμούς, πηγαίνει πολύ καλα στα φιλικά παιχνίδια και πιστεύω η ομάδα θα είναι έτοιμη για το πρωτάθλημα.

Τι μπορούμε να περιμένουμε από τον Μάκη Παυλάκη?

Θα δουλέψω πολύ σκληρά στις προπονήσεις και ελπίζω ο προπονητής να με εμπιστευθεί και να βοηθήσω την ομάδα.

Πως αντιμετωπίζεις το γεγονός ότι όπου πάτε σας αντιμετωπίζουν σαν μια πολύ μεγάλη ομάδα?

Καλά κάνουν και μας αντιμετωπίζουν έτσι γιατί ο Εθνικός είναι μια μεγάλη ομάδα.

Το μήνυμα σου για τον κόσμο του εθνικού?

Να είναι κοντά μας και πιστεύω πως όλα θα πάνε καλά.

Έχοντας την εμπειρία και από το περσινό πρωτάθλημα πως βλέπεις το φετινό επίπεδο του πρωταθλήματος?

Κανένα πρωτάθλημα δεν είναι εύκολο, οι ομάδες έχουν ενισχυθεί και θα πρέπει να προσπαθήσουμε να κάνουμε ότι καλύτερο μπορούμε.

Όταν πέρσι αντιμετώπιζες τον εθνικό με την ομάδα του Ερμή, το περίμενες να έρθεις στην ομάδα?

Δεν το περίμενα και είμαι πολύ χαρούμενος που έγινε αυτό τελικά.

Το επίπεδο του πειραϊκού ποδοσφαίρου πως το βλέπεις?

Έχει πολύ καλές ομάδες και μπορεί να βελτιωθεί ακόμα περισσότερο.

Έχεις άγχος για την φετινή χρονιά?

Δεν είμαι αγχωμένος. Ο κόσμος να είναι δίπλα μας και να μας ακολουθεί και όλα θα πάνε καλά.

Ποιον πήρες πρώτο τηλέφωνο όταν έκλεισε η μεταγραφή σου?

Σίγουρα τον πατέρα μου και όλη την οικογένεια βέβαια που είναι όλοι εθνικοί.


Πηγή:ethnikos-fc.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου