Παρασκευή 23 Δεκεμβρίου 2011

«Το 2012 σταματάω»





Ο έξι φορές πρωταθλητής με το Μπιτς Βόλεϊ Μάνος Ξενάκης μιλάει στο volleynews για την πορεία του ως τώρα, τον Εθνικό που αγωνίζεται φέτος και δηλώνει πως η φετινή θα είναι η τελευταία του χρονιά στο χώρο του βόλεϊ...
«Στον Εθνικό που αγωνίζομαι φέτος λειτουργούν όλα πολύ καλά. Είμαστε μια ομάδα φιλόδοξη. Κάναμε μια μεγάλη νίκη απέναντι στην ΑΕΚ και θεωρώ πως θα είμαστε μέσα στις πέντε ομάδες που θα διεκδικήσει την άνοδο. Έχω ξαναπεράσει στο παρελθόν από αυτή την ομάδα. Είναι ένα σωματείο με μεγάλη ιστορία».
Στη συνέχεια ο Έλληνας ακραίος μίλησε και για τη διοίκηση του συλλόγου τονίζοντας πως:
«Υπάρχουν άνθρωποι που πραγματικά φροντίζουν να μη μας λείψει τίποτα. Ο  Νίκος Νικολινάκος μαζί με τον Σπύρο Καβαδά κάνουν ότι μπορούν για να είμαστε πιο καλά και είναι συνεπείς σε όλα. Δεν μας λείπει τίποτα. Μετά το κλείσιμο του Παπαστράτειου, τα γήπεδα είναι πολύ λίγα στον Πειραιά. Παρόλα αυτά φρόντισαν οι άνθρωποι και βρήκαν λύση για εμάς».
Για το πότε θα σταματήσει την καριέρα του είπε:
«Μάλλον φέτος. Του χρόνου θα πάω να μείνω μόνιμα στην Καλαμάτα και θεωρώ πως πολύ δύσκολα θα συνεχίσω κυρίως το Μπιτς Βόλεϊ. Έχω κατακτήσει πολλούς τίτλους ως τώρα στην καριέρα μου στο Μπιτς. Δεν μου έχει λείψει κάτι ως τώρα και πιστεύω πως φέτος το καλοκαίρι θα είναι η τελευταία μου χρονιά».
Τέλος ο Έλληνας αθλητής για το 2012 ευχήθηκε:
«Υγεία, ευτυχία πάνω απ όλα. Νομίζω σε αυτές τις εποχές το έχει ανάγκη ο κόσμος».

Πηγή:volleynews.gr



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου