Πέμπτη 19 Νοεμβρίου 2015

Αγγελόπουλος: «Χορτάσαμε από λόγια-υποσχέσεις και αδικίες




Μία άκρως ενδιαφέρουσα  συνέντευξη  στην οποία αναφέρει πολλά και  σημαντικά πράγματα που αφορούν στον Εθνικό, αλλά και το Ελληνικό ποδόσφαιρο,παραχώρησε ο Πρόεδρος των Πειραιωτών, Αλέξης Αγγελόπουλος στην ιστοσελίδα sdna.
Αναλυτικά:
Για την απόφαση του να φύγει απο τον Προεδρικό θώκο
Δεν έχω αλλάξει την απόφασή μου. Δεν ήταν εν θερμώ και δεν έχω μάθει να λειτουργώ έτσι. Δεν ήταν η πρώτη φορά που είχαμε τέτοια σφαγιαστική διαιτησία στον αγώνα με τον Φωστήρα. Μου κόβουν την προοπτική, τα όνειρα. Για δεύτερη σερί χρονιά φτιάχνουμε ομάδα ανόδου και δεν μας αφήνουν να αγωνιστούμε επί ίσοις όροις», ήταν το πρώτο σχόλιο του κ.Αγγελόπουλου στο SDNA και συνεχίζει με σοβαρές καταγγελίες για τον διαιτητή Τζοβάρα.

«Μόνο νίκες με Τζοβάρα τα Τρίκαλα»

«Και πέρυσι είδατε τι συνέβη στον τελικό του Κυπέλλου. Είχαμε και πάλι μία διαιτησία-χειρουργείο, δεν μας έδωσαν πέναλτι στο τέλος να ισοφαρίσουμε, έδωσαν ένα άλλο ανύπαρκτο στους αντιπάλους μας κι αντ’ αυτού είδαμε τον Τζοβάρα να επιβραβεύεται. Και ξέρετε και κάτι άλλο. Τρεις φορές βρέθηκε φέτος ο Τζοβάρας σε αγώνες των Τρικάλων, δύο φορές ως πρώτος και μία ως 4ος και σε όλες νίκησαν. Ας βγάλει ο καθένας τα συμπεράσματά του. Δεν είμαι αιθεροβάμων, ξέρω που βρίσκομαι. Το τι ρόστερ έχουμε φέτος φάνηκε κι από το παιχνίδι με τον ΟΦΗ, με τον οποίο έχουμε τις δύο καλύτερες ομάδες του πρωταθλήματος και μπορούσαμε να του ρίξουμε πέντε γκολ. Δεν περίμεναν ότι θα νικούσαμε κι όταν κατάλαβαν για τι είμαστε ικανοί, άρχισαν οι «σφαγές». Σε όλα τα εκτός έδρας ντέρμπι είχαμε τα ίδια»!

«Kαμία βοήθεια απο την Ενωση»

«Φυσικά όλα αυτά δεν είναι τυχαία. Υπάρχουν συγκεκριμένες Ενώσεις που έχουν πολύ ευνοϊκή μεταχείριση για να κάνουν “παιχνίδι” με τις ομάδες τους. Η δική μας Ένωση τι κάνει; Μας έχει αφήσει εντελώς απροστάτευτους κι έχει παίξει ρόλο γι’ αυτό και η διοίκηση Ανατολάκη. Και δεν είμαστε μόνο εμείς, είναι κι ο Ιωνικός με τον Ατρόμητο. Οι πρωταθλητές έχουν βγει πριν καν ξεκινήσει το πρωτάθλημα. Αφού θέλουν αυτό το ποδόσφαιρο, ας το έχουν. Με τον Φωστήρα να ξέρετε ήταν απλώς η σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι γιατί έγινε η σφαγή του αιώνα»!

«Εκτιμώ τον Μώραλη, αλλά είδαμε μόνο υποσχέσεις»

«Τον Μώραλη σε προσωπικό επίπεδο τον εκτιμώ, θεωρώ ότι μπορεί να βοηθήσει τον Δήμο γιατί πρόκειται για έναν άνθρωπο τεχνοκράτη. Αλλά σε ό,τι αφορά το θέμα του γηπέδου μας, εδώ κι έναν χρόνο, από τότε που εξελέγη η παράταξή του, ακούμε μόνο λόγια. Είχε πει και προεκλογικά σε συνεντεύξεις του ότι θα μας βοηθούσε, αλλά δεν έχουμε δει τίποτα. Χθες είχαμε και νέα συνάντηση, εκείνο που περιμένουμε είναι η μελέτη, γιατί έχει εγκριθεί το κονδύλι 2,5 εκατ. Ευρώ από την Περιφέρεια, έχει κλειδώσει σε συγκεκριμένο κωδικό, αλλά έχουμε κολλήσει. Εδώ κι ένα χρόνο είναι αυτή η ιστορία με τη μελέτη. Οταν βέβαια μιλάμε πρόσωπο με πρόσωπο, ακούμε συνεχώς “ναι, ναι, ναι…” αλλά από πράξεις τίποτα».
«Να μην είναι άστεγη η ομάδα»
«Μας έχει ήδη δοθεί συγκεκριμένη έκταση στο ΣΕΦ, δίπλα στα γηπεδάκια 5Χ5 για ένα γήπεδο που θα είναι καθαρά ποδοσφαιρικό και δημοτικό. Εχω δεν θέλω να φτιάξω ούτε εμπορικούς χώρους, ούτε τίποτα άλλο. Να μην είναι άστεγη η ομάδα θέλω και δεν μας αφήνουν. Εχω πληρώσει ο ίδιος την προμελέτη, αλλά θα πρέπει να γίνει και η μελέτη για την οποία περιμένουμε τόσο καιρό. Δεν είμαι κανένας καραγκιόζης για να τρέχω από υπηρεσία σε υπηρεσία χωρίς κανένα αποτέλεσμα! Θέλουμε να δώσουμε δουλειά σε κόσμο, πρόκειται ένα έργο ανάπτυξης κι αντί να αξιοποιηθεί μία  περιοχή φιλέτο, όλοι ξέρουν ότι το βράδυ γίνονται συναλλαγές ναρκωτικών. Είναι γεμάτος σύριγγες ο χώρος».

«Για το Ελληνικό»

«Για την ιστορία του γηπέδου, θα σας αποκαλύψω και κάτι άλλο. Πριν τέσσερα χρόνια μας εκβίαζαν η Ελληνικό ΑΕ, επί διοίκησης Βαγγέλη Πέρπερα αλλά και στη συνέχεια για να φύγουμε από το γήπεδο γιατί ήθελαν να τα πουλήσουν και τώρα έχει καταντήσει χωματερή. Μας απειλούσαν για πρόστιμα 200 και 300 χιλ. ευρώ. Αυτή τη στιγμή μάλιστα δεν μας αφήνουν ούτε καν να πάρουμε όργανα γυμναστικής ή πάγκους που έχουμε πληρώσει και μας ανήκουν για να τα δωρίσουμε κάπου».

«Με πήρε ο Εθνικάρας και έκλαιγε επί τρία λεπτά

Παράλληλα ο Αλέξης Αγγελόπουλος αναφέρθηκε και στο τηλεφώνημα που δέχτηκε χθες από τον Γιάννη Μαντζουράνη, τον γνωστό σε όλους «Εθνικάρα», φίλο της ομάδας, λέγοντας πως: «Με πήρε τηλέφωνο κι έκλαιγε επί τρία λεπτά, 80 χρονών άνθρωπος. Με έπιασε η καρδιά μου. Εγώ την ομάδα δεν πρόκειται να την αφήσω ξεκρέμαστη, έχω δώσει τον λόγο μου σε κάποια παιδιά κι έχω μάθει να τιμάω τα παντελόνια μου, αλλά από την προεδρία αποχωρώ».

«Να βγούμε εκτός στοιχήματος»

Στο τέλος ο ισχυρός άνδρας του συλλόγου του Πειραιά αναφέρθηκε και στο θέμα του στοιχήματος, τονίζοντας ότι η παρουσία ομάδων της Γ’ Εθνικής στις διαδικτυακές εταιρίες, έχει διαβρώσει ολόκληρο το πρωτάθλημα.
«Εγώ είμαι κάθετα αντίθετος στο να βρισκόμαστε στο στοίχημα. Μιλάμε για ερασιτεχνικά σωματεία, δεν καταλαβαίνουν ότι διαβρώνουν με αυτό τον τρόπο το πρωτάθλημα, μην κρυβόμαστε. Κι άντε, εγώ την ομάδα μου μπορώ να την ελέγξω, στις άλλες ομάδες όμως τι γίνεται; Υπάρχουν παιδιά που μένουν για καιρό απλήρωτα… Κι όχι μόνο αυτό, αλλά δεν παίρνουμε κανένα έσοδο, που ξανακούστηκε αυτό. Εμενα στόχος μου δεν είναι να πάρουμε λεφτά από αυτή την ιστορία, αλλά να βγούμε εκτός στοιχήματος και ήδη από την αρχή της χρονιάς ψάξαμε το θέμα με τους νομικούς συμβούλους μου»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου