Παρασκευή 23 Ιανουαρίου 2015

«Γι’ αυτό επέλεξα τον Εθνικό»







Τους λόγους που αποφάσισε να αποχωρήσει απ’ την Αναγέννηση Καρδίτσας και να φορέσει την φανέλα του Εθνικού ανέλυσε ο νεοαποκτηθείς Γιώργος Υφαντής.

Αναλυτικά οι δηλώσεις του στο σάιτ της ομάδας:
Για την επιλογή του να αφήσει την Φούτμπολ Λιγκ και την Αναγέννηση Καρδίτσας και να έρθει στον Εθνικό:
«Σκοπός μου ήταν να γυρίσω σπίτι μου, εδώ έχω μεγαλώσει στην Αθήνα. Πέρασα υπέροχα στην Καρδίτσα αλλά ήταν μία απόφαση που ήθελα καιρό για να γυρίσω στην οικογένεια μου».
Για τον λόγο που ήρθε στον Εθνικό:
«Στην αρχή που μου μίλησαν οι άνθρωποι του Εθνικού μου άρεσε πολύ η ιδέα, το πλάνο τους και όλη η κατάσταση εδώ φαίνεται ότι είναι μια δεμένη ομάδα. Έχουνε στόχο τώρα να σωθούν και θέλω και εγώ να βοηθήσω για αυτή την ιστορική ομάδα να βρίσκεται εκεί που της αξίζει».
Για το πως βιώνει τις πρώτες του μέρες στον Εθνικό:
«Πολύ ωραία. Δεν έχω κανένα παράπονο».
Η περιγραφή του ίδιου στον κόσμο:
«Η θέση μου είναι ουσιαστικά δεκάρι, πίσω από τον επιθετικό λόγο της τεχνικής και της σκέψης. Αλλά μπορώ να αγωνιστώ και στα άκρα και σαν αμυντικό χαφ».
Τι να περιμένει ο κόσμος από τον Γιώργο Υφαντή;
«Αυτή τη στιγμή προτεραιότητα μου είναι να δεθώ με την ομάδα. Να μπορέσω να προσαρμοστώ γρήγορα. Τώρα θα προσπαθήσω εγώ να βάλω το λιθαράκι μου όπως και τα υπόλοιπα παιδιά που βρίσκονται ήδη εδώ από την αρχή της προσπάθειας, να βοηθήσω και στην ομάδα ώστε να σωθεί και να ανέβει ακόμα πιο πάνω».


Πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου