Σάββατο 19 Ιουλίου 2014

«Τα πάντα για την άνοδο του Εθνικού»!

cfoot2


Μ’ ένα στόμα, μια φωνή, οι δύο νεοπαοκτηθέντες τερματοφύλακες του Εθνικού, Ανδρέας Ντούσης και Μανόλης Ντόντα δίνουν το στίγμα για τη νέα τους ομάδα.

Αναλυτικά οι συνεντεύξεις τους στην ιστοσελίδα του συλλόγου:
Ανδρέας Ντούσης: «Καταρχήν αυτό που πρέπει να πω και το λέω μέσα από την καρδιά μου είναι ότι η φανέλα του Εθνικού είναι βαριά με τεράστια ιστορία, άρα η τιμή του να φοράς  το έμβλημα της ομάδας είναι μεγάλη. O τρόπος προσέγγισης από τον Πρόεδρο και τον προπονητή που μου ανέλυσαν τα σχέδια τους για την ομάδα και μου έδωσαν να καταλάβω ότι η δουλειά και η οργάνωση που υπάρχει στον σύλλογο είναι άκρως επαγγελματική, με έπεισαν να έρθω. Από εκεί και πέρα έχω μιλήσει και με παλιούς μου συμπαίκτες, παρακολούθησα και την πορεία της ομάδας και ξέρω ότι υπάρχει ένα άριστο κλίμα κάτι που δεν  βρίσκεις εύκολα».
Ερωτηθείς για την... μάχη κάτω απ’ την εστία, είπε: «Ο υγιής ανταγωνισμός κάνει καλό σε όλους και βοηθάει στη βελτίωση. Πιστεύω ότι θα έχουμε το καλύτερο τρίο τερματοφυλάκων στην κατηγορία και με πολύ δουλειά θα δώσουμε το καλύτερο για την ομάδα».
Μανόλης Ντόντα: «Είμαι χαρούμενος γιατί ένα όνειρο μου έγινε πραγματικότητα. Είμαστε φίλοι με τον Γιάννη τον Ελ Κάντι από την εποχή  του Αργοναύτη και συζητούσαμε το όνειρο μας να παίξουμε κάποια στιγμή στον Εθνικό.. Και να που έγινε πραγματικότητα και μάλιστα στο ίδιο χρονικό σημείο. Η φανέλα και η ιστορία της ομάδας είναι μεγάλη και ελπίζω και εύχομαι να είμαι μέλος της προσπάθειας για άνοδο στις μεγαλύτερες κατηγορίες».
Εν συνεχεία ο Ντόντα αναφέρθηκε στους λόγους που είπε το «ναι» στην ομάδα: «Είπα πρίν για το όνειρο μου οπότε όταν  χτυπάει το τηλέφωνο και σου λένε "σε θέλουμε στον Εθνικό" δεν σκέφτεσαι και πολλά. Ήξερα από πριν κάποια πράγματα για την ομάδα και την έχω παρακολουθήσει, γνωρίζω το εξαιρετικό κλίμα που υπάρχει μέσα στα αποδυτήρια και βέβαια το πλάνο που υπάρχει και μου έδωσε να καταλάβω ο κύριος Αγγελόπουλος τον οποίο και ευχαριστώ, όπως και τον κύριο Χατζηαλέξη για την επιλογή τους στο να μου κάνουν πρόταση να έρθω στον Εθνικό. Υπόσχομαι πολυ δουλειά, ξέρω ότι υπάρχουν δύο έμπειροι τερματοφύλακες όπως ο Βασίλης και ο Ανδρέας στην ομάδα και ανυπομονώ να ξεκινήσει η σεζον»


mikriliga.com


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου