Σάββατο 4 Ιουλίου 2020

Άννα Μαρία Δελατόλα "Είμαι χαρούμενη που ήρθα στον Εθνικό"



Η Άννα Μαρία Δελατόλα μιλάει πρώτη φορά για την μεταγραφή της στον Εθνικό Πειραιά, στην ιστοσελίδα Βόλεϊ του συλλόγου μας !!!

"Η φετινή χρονιά θα είναι για μένα μια μεγάλη πρόκληση σε ότι αφορά τους στόχους της ομάδας και την προσωπική μου πρόοδο.

Αισθάνομαι πολύ χαρούμενη που πήρα την απόφαση να συμμετέχω σε μια τέτοια ομάδα με πολύ κόσμο, και με τόση μεγάλη ιστορία στον αθλητισμό της Χώρας μου !!

Θέλω να ευχαριστήσω πολύ τον Κύριο Σπύρο Κουτούβαλη για την ευκαιρία που μου έδωσε να γίνω μέλος της και τον προπόνητη μου Βασίλη Κατοπόδη που έχω τεράστια εκτίμηση ως προς το πρόσωπο του για την φετινή συνεργασία.

Ελπίζω να είναι μια πετυχημένη χρονιά τόσο για τον σύλλογο ώστε να φτάσει εκεί που αξίζει, όσο και για τις αθλήτριες ωστε να δημιουργήσουμε μια ωραία πετυχημένη αθλητική χρονιά με Υγεία χωρίς τραυματισμούς".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου